Področje: tehniške vede
Tema: računalništvo
Šola: ŠCV, Elektro in računalniška šola
Avtorji: Jaka Jenko, Lan Verdinek
Mentorji: Gregor Hrastnik
Nagrade: Naloga je prejela na regijskem tekmovanju Bronasto priznanje.
Cilj naše raziskovalne naloge je raziskati, katere programe je pametno uporabiti za ustvarjanje iger brez izkušenj, kako jih uporabljati in kaj potem narediti z izdelano igro. Hipoteze naše raziskovalne naloge so, da lahko brez predznanja naredimo lažjo platformer igro, da je najbolj primeren program za to Construct 2 in da lahko to igro izvozimo na mobilne trgovine, kot je npr. Google Play. Preizkusili smo več programov, da bi to igro ustvarili. Najbolj uporaben program je bil Construct 2, preizkusili pa smo tudi program GameMaker. Nato smo s programom Construct 2 izdelali preprosto platformer igro. S pomočjo anket smo ugotovili, da bi ljudje igrali in kupili to platformer igro za določeno ceno. Od hipotez smo uspeli potrditi, da je možno brez predznanja narediti igro za mobilne naprave, delno potrdili, da je Construct 2 dobra izbira za to. Potrdili smo tudi, da je možno razmeroma preprosto izvoziti to igro na mobilne trgovine, kot je npr. Google Play.