V tednu med 18. 1. in 21. 1. smo se dijaki in učitelji ERŠ udeležili online delavnice.
V ponedeljek, 18. 1. 2021, smo si najprej ogledali video Uvod v umetno inteligenco. V samem sestanku smo si najprej še enkrat ogledali začetek posnetka, kjer roboti plešejo. Po ogledu posnetka smo se razdelili v skupine, kjer smo se pogovorili, ali je to umetna inteligenca ali ne, in predstavili ugotovitve svoje skupine pred sodelujočimi dijaki, ki prihajajo iz Finske, Italije, Španije in Litve. Sledilo je osem točk o umetni inteligenci. Po razpravi smo se ponovno razdelili po skupinah, kjer smo se natančneje pogovorili o dveh točkah umetne inteligence, ki smo ju kasneje razložili pred ostalimi. Za zadnji del konference pa nam je bilo podano vprašanje, kakšni bodo roboti v prihodnosti.
Na koncu pa smo dobili navodila za naslednjo videokonferenco in temo, ki smo jo morali predstaviti.
V torek, 19. 1. 2021, smo se dobili sodelujoči učitelji, ki vodimo delo na projektu. Na naši šoli so to Tomaž Juvan, Klemen Hleb in Nino Golčman, ki v okviru svojih predmetov razvijajo kurikule, ki jih bo mogoče vključiti v srednje šole, da se bodo dijaki čimprej spoznali z umetno inteligenco. V pogovoru smo pretresli do sedaj opravljene naloge uvajanja umetne inteligence in spoznavanja računalniških jezikov. In dorekli, kako uspešni smo bili do sedaj in kako se bomo lotili testnih vaj v prihodnosti.
Pred drugim srečanjem smo morali pripravit predstavitev o MuZero (program, ki obvlada igre brez kakršnih koli pravil in je prav tako samouk – naslovna slika). Izdelava predstavitve je potekala nemoteno, nekaj virov smo dobili, nekaj pa smo jih tudi sami poiskali na spletu.
V četrtek, 21. 1. 2021, smo predstavili svoj izdelek. V predstavitvi smo predstavili osem glavnih točk o umetni inteligenci v programu MuZero. Predstavitev smo opravili zelo dobro, vključili smo vseh osem točk in s tem prišli do spoznanja, da je program MuZero zelo dober primer “AI naprave”.