srssersssdgimvssmicdsd

Predaja ključa na ERŠ nekoliko drugače

Predaja ključa na ERŠ nekoliko drugače bo potekala v torek, 26. 5. 2020, ob 13.50 uri v  platformi Discord (povezava).

V letošnjem šolskem letu se bomo dijaki 4. TM, ponosni lastniki ključa in organizatorji same prireditve, poslovili od vas na nekoliko drugačen način, kot smo bili vajeni do sedaj.

V torek, 26. 5. 2020, vabimo vse dijake in dijakinje Elektro in računalniške šole na prireditev Predaja ključa, ki jo boste lahko 8. šolsko uro spremljali v platformi Discord.

Dijaki predzadnjih letnikov (3. TRA, 3. TRB, 3. ET, 3. TM, 1. PTI in 2. EL) se boste pomerili v računalniški igrici Jackbox party 6.

 

NAVODILA

Vsak oddelek, ki tekmuje, izbere tekmovalca, ki bo preko svoje naprave (računalnik, telefon, tablica …) sodeloval pri vseh nalogah, ki so v angleškem jeziku, medtem ko ga lahko sošolci spodbujajo ter mu pomagajo preko platforme Discord, kamor se prijavijo ob 13.50 uri. Tekmovanje se prične ob 14.00 uri.

Igrica je sestavljena iz 2 delov: 1. del vsebuje različna vprašanja (zabavne krajše igre), medtem ko so v 2. delu samo splošna vprašanja iz različnih področij (biologija, matematika …) z možnostjo več pravilnih odgovorov.

V 1. delu igrice dobi vsak igralec za pravilni odgovor denar, medtem ko za napačno odločitev izgubi življenje; igra poteka tako dolgo, dokler ne ostane živ samo 1 igralec oz. dokler ne izgubijo življenja vsi. Če vsi tekmovalci odgovorijo napačno na vprašanja pred 4. rundo, potem igralec z največ denarja vstane od mrtvih. Vsi mrtvi igralci lahko še vedno sodelujejo v igrah ter odgovarjajo na vprašanja. Po koncu 1. dela dobi igralec z največ denarja največjo prednost v 2. delu.

V 2. delu, ko igralci odgovarjajo na vprašanja z več možnimi odgovori, ima živi igralec oz. igralec z največ denarja na izbiro 2 možna odgovora, medtem ko imajo mrtvi igralci možnost 3 odgovorov, da lahko nadoknadijo možnost zmage. Če mrtvi igralec prehiti živega, potem se njune vloge obrnejo. V kolikor tekmovalec prevečkrat napačno odgovori na vprašanja, izpade iz igre.

Celotno tekmovanje (1. in 2. del) traja približno 20 minut, saj je odvisno od tega, kako pravilno oz. dobro bodo tekmovalci reševali naloge.

 

Vsi sodelujoči bomo veseli vsake pozitivne spodbude s strani publike, zato ne zamudite ogleda dogodka na povezavi v platformi Discord (povezava še nastaja in bo naknadno posredovana v obvestilu). Ker je to tudi naše slovo, hvala za zaupanje ter vsem uspešen zaključek šolskega leta.

Oddelčna skupnost 4. TM z
razredničarko Teo Selič

Zapisala:
Jolanda Melanšek

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih

Osnovni podatki

Elektro in računalniška šola
Trg mladosti 3,
3320 Velenje

03 89 60 600
03 89 60 660