Razvoj šolskega radia

Področje: tehniške vede

Šola: ŠCV, Elektro in računalniška šola

Avtorji: Tevž Šart, Urban Strnišnik

Mentorji: Uroš Remenih

Za raziskovalno nalogo s področja računalništva ali telekomunikacij sva se odločila zaradi tega, ker sva tovrstno temo že raziskovala v 2. letniku. Ampak le na teoretičen način. Tokrat sva se odločila, da bova zadevo pripeljala do konca, kar pomeni, da sva jo poskusila realizirati. Raziskala sva, na kakšne načine bi bila izvedba šolskega radia možna, kako bi izgledal, ter kakšne so pri tem želje morebitnih poslušalcev. V raziskavo sva vključila tudi anketo in ugotovila, da je najprimernejša metoda za izvedbo šolskega radia internet, da ljudem na radiu niso najpomembnejše novice in moderator, pač pa glasba in zabavni program ter da bi bila uporaba namenske naprave za predvajanje internetnega radia dobra. Nekaj časa sva namenila tudi raziskavi, kako bi bilo mogoče internetni radio poslušati na poti, npr. v avtu, na sprehodu itd. Ugotovila sva, da bi bilo to lahko izvedljivo preko pametnih naprav.
Preko raziskav sva ugotovila, da je internetni radio kljub nekaterim prednostim še vedno manj poslušan od navadnega. Ob raziskavi sva ugotovila, da ima internetni radio – tako kot vsaka stvar, svojo šibko točko. Velik problem predstavlja slab doseg mobilnih omrežij, tu internetni radio ne bi deloval, medtem ko navaden še mogoče bi. Velika prednost pa je nemoteno poslušanje vsebine na radiu, saj ni nobenih motenj. V današnjih časih obstaja ogromno naprav, ki pri svojem delovanju povzročajo motnje na raznih frekvencah, temu bi se z internetnim radiem izognili. Mnogo virov in literature potrjuje najine trditve in upava, da bo najina raziskava pripomogla k uporabi šolskega radia in uporabi namenske naprave.

Raziskovalna naloga (PDF)

raziskovalne 2013 8

Deli:

Šolski center Velenje

Mavrica znanja z vami že 60 let

O nas

Izdelava: Steerscape

Lastniško zaščiteno © 2024.