V šol. letu 2010/11 smo zaključili z inovacijskim projektom »Različni vidiki organizacije in izvedbe projektnih tednov«, katerega cilj je poiskati najboljše izvedbene in vsebinske možnosti pri projektnem delu.Predstavili smo štiri različne oblike izvedb projektnih tednov:
- osnovo predstavlja utečen urnik, vključeni so vsi učitelji, vsakdo pa vsebine usmeri v temo projekta;
- ciljno naravnanost projektnega tedna usmerimo v praktični izdelek, ki zahteva prilagoditev urnika in prostorov ter vključenost samo enega dela učiteljev;
- edukativno preživetje v naravi na temo raziskovanje alternativnih virov energije,
- skupni projektni teden (novost), v katerem so udeleženi vsi dijaki in učitelji hkrati z vnaprej določeno tematsko izbiro in možnostjo nadgradnje organizacije z nivoja šole na nivo celotnega šolskega centra.
V šolskem letu 2011/12 sledi nadaljnja implementacija projekta s 4. obliko izvajanja.
Prav tako načrtujemo v novem šolskem letu nov inovacijski projekt, saj smo predhodnega uspešno zaključili.